Infoplus » Εμπορικές Εφαρμογές » Megasoft » Εμπορικές εφαρμογές » CRM-ERP PRISMA WIN ΣΥΣΚΕΥΕΣ SINGLE USER
CRM-ERP PRISMA WIN ΣΥΣΚΕΥΕΣ SINGLE USER
CRM-ERP PRISMA WIN ΣΥΣΚΕΥΕΣ SINGLE USERCRM-ERP PRISMA WIN ΣΥΣΚΕΥΕΣ SINGLE USERCRM-ERP PRISMA WIN ΣΥΣΚΕΥΕΣ SINGLE USERCRM-ERP PRISMA WIN ΣΥΣΚΕΥΕΣ SINGLE USERCRM-ERP PRISMA WIN ΣΥΣΚΕΥΕΣ SINGLE USER
CRM-ERP PRISMA WIN ΣΥΣΚΕΥΕΣ SINGLE USER
Kωδικός TSM.MEGA.00015
Part Number: TSM.MEGA.00015
Δειτε όλα τα προϊόντα της Megasoft
Διαθεσιμότητα    1-3 ημέρες
Tιμές με φ.π.α.1860.04€
 Αγαπημένα
Σύγκριση
Περιγραφή
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Παρακολούθηση συσκευών

Παρακολουθεί διεξοδικά την πώληση και το service παντός είδους συσκευών (ηλεκτρονικές - ηλεκτρικές) με πλήρες ιστορικό ως προς τον χρόνο απασχόλησης των τεχνικών, τις παλαιότερες εργασίες που έχουν γίνει, τα ανταλλακτικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, τις εγγυήσεις τους κτλ.

·         Διαχείριση πελατών και προμηθευτών

Έλεγχος και αντιγραφή στοιχείων πελατών και προμηθευτών από τη Γ.Γ.Π.Σ, ετικετογράφος, ομαδική αποστολή  E-mail και sms, αποστολή συγκεντρωτικών καταστάσεων Μ.Υ.Φ κ.ά.

·         Διαχείριση αποθήκης

Διαχείριση χαρακτηριστικών, διαχείριση εικόνας, διαχείριση απογραφής κ.ά.

·         Διαχείριση Αξιογράφων

·         Διαχείριση πωλήσεων (λιανικής/χονδρικής) και αγορών

Διαχείριση ξένου νομίσματος, ηλεκτρονική τιμολόγηση, διαχείριση εκπτώσεων, κοστολόγηση αγορών κ.ά.

·         Διαχείριση παραγγελιών πελατών και προμηθευτών

·         Διαχείριση πωλητών

·         Εικόνα επιχείρησης – Στατιστικά

·         Διαχείριση παραμετρικών πεδίων στα βασικά αρχεία πελατών, προμηθευτών και αποθήκης

·         Εργαλεία εφαρμογής

·         Σύνδεση με εργαλεία αναφορών (Crystal Reports, Access, Excel....)

·         PRISMA Win+easy CRM:

·         Εκτυπώσεις με δυνατότητα αποστολής με e-mail, εξαγωγής σε excel, word, access και σε αρχεία .html, .csv,.txt και .pdf.

 

Aντίστοιχα είδη και εφαρμογές

Παρακολούθηση ειδών αποθήκης με δυνατότητα διαχείρισης απεριόριστων κωδικών ανά είδος για διαφορετικές εφαρμογές (π.χ. Barcode, Εργοστασιακοί Κωδικοί, Κωδικοί Προμηθευτών, Κωδικοί Αντικατάστασης). Προσφέρεται η δυνατότητα αντιστοίχισης μεταξύ ομάδων κωδικών για χρήση εναλλακτικών κωδικών κατά την αναζήτηση είδους. Επίσης δίνεται η δυνατότητα δημιουργίας παραμετρικού αρχείου εφαρμογών (π.χ. ανταλλακτικό) που εφαρμόζεται σε μια ομάδα συσκευών, όπως και η αναζήτηση των ειδών κατά εφαρμογή.

 

Διαχείριση Serial Numbers

Δυνατότητα διαχείρισης Serial Numbers προσφέροντας επιπλέον πληροφορίες, όπως η διαθεσιμότητα των ειδών αποθήκης. Ταυτόχρονα, προσφέρεται και διαχείριση εγγύησης για κάθε Serial Number.

Διαχείριση Ειδικών Συμφωνιών

 

Οι Ειδικές Συμφωνίες προσφέρουν τη δυνατότητα ορισμού Εμπορικής Πολιτικής ανά Πελάτη / Προμηθευτή.

Αναλυτικότερα:

Για κάθε πελάτη / προμηθευτή μπορούν να οριστούν ειδικές τιμές ή εκπτώσεις, ανεξάρτητες των σταθερών τιμοκαταλόγων, για συγκεκριμένα είδη ή υπηρεσίες, είτε ομάδες αυτών.

Επίσης υπάρχει η δυνατότητα οι τιμές ή οι εκπτώσεις να προκύπτουν βάσει προκαθορισμένων ορίων ποσοτήτων και να ισχύουν για συγκεκριμένη ημερολογιακή περίοδο και συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής.

 

Web Services Ecommerce

Διαδικτυακές Υπηρεσίες που επιτρέπουν τη διασύνδεση μεταξύ των εμπορικών διαχειρίσεων PRISMA Win με οποιοδήποτε ηλεκτρονικό κατάστημα. Η επικοινωνία γίνεται ανεξάρτητα από την e-shop πλατφόρμα και τη γλώσσα προγραμματισμού και επιτυγχάνεται μέσω τυποποιημένων μηνυμάτων. Με τη χρήση των υπηρεσιών μπορούν να επιτευχθούν ενδεικτικά δυνατότητες όπως:

 

Από την εμπορική διαχείριση προς το e-shop:

 

·         Εισαγωγή ειδών, ενημέρωση υπαρχόντων

·         Ενημέρωση πεδίων τιμών, διαθεσιμότητας, υπολοίπου, καθεστώτος ΦΠΑ

·         Ενημέρωση στοιχείων πελατών όπως στοιχεία λογαριασμού, τιμοκατάλογος, εκπτώσεις, κ.λ.π.

Από το e-shop προς την εμπορική διαχείριση:

 

·         Αποστολή στοιχείων νέων πελατών

·         Αποστολή παραγγελιών με όλες τις λεπτομέρειες (έξοδα αποστολής, τρόπος πληρωμής κι αποστολής κτλ.)

Live viewer

Η Megasoft δημιούργησε την οικογένεια SaaS PRISMA Win Live που εγκαθίσταται σε smartphone και tablet και σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση από όπου και αν βρίσκεστε σε πληροφορίες της εμπορικής σας διαχείρισης. Οι εμπορικές εφαρμογές της Megasoft προσφέρουν στις επιχειρήσεις τον συνδυασμό της αποκλειστικής διαχείρισης των δεδομένων τους και τη δυνατότητα να ανεβάζουν στο cloud τις πληροφορίες εκείνες και μόνο που επιθυμούν να προβάλλουν στη φορητή τους συσκευή όταν βρίσκονται εκτός επιχείρησης. Η έκδοση της εφαρμογής είναι συμβατή με συσκευές με λειτουργικό Android 5.0 και πάνω.

 

Με την έκδοση viewer μπορείτε να έχετε από τη φορητή σας συσκευή πρόσβαση σε πληροφορίες που αφορούν τους πελάτες, τους προμηθευτές και τα είδη της αποθήκης σας, να εισάγετε και να επεξεργαστείτε τα στοιχεία τους, καθώς και να ελέγξετε τις οικονομικές υποχρεώσεις των πελατών, τη διαθεσιμότητα των ειδών κ.ά.

§ Έλεγχος και αντιγραφή στοιχείων πελατών από τη Γ.Γ.Π.Σ

§ Στατιστικές πληροφορίες πελατών/προμηθευτών

§ Διαχείριση τρίτων

§ Αναζήτηση εναλλακτικών κωδικών & αντίστοιχων ειδών με barcode

§ Αναφορές – Στατιστικά – Εικόνα επιχείρησης

Υπηρεσία Hosting

Οι εφαρμογές PRISMA Win Live λειτουργούν αποκλειστικά και μόνο με την υπηρεσία φιλοξενίας της Megasoft! Η υπηρεσία hosting είναι απαραίτητη για τη λειτουργία της εφαρμογής και έχει την ίδια χρέωση, είτε ενεργοποιηθεί για το δίμηνο δωρεάν συμβόλαιο που παρέχει η Megasoft σε όλους τους πελάτες της με την αγορά της άδειας χρήσης, είτε για 12μηνο συμβόλαιο, είτε για 16μηνο και δεν είναι σε καμία περίπτωση αναλογική του χρονικού διαστήματος. Το όριο του χώρου είναι 1GB, ενώ για χώρο πλέον του ορίου το κόστος διαμορφώνεται κατόπιν συνεννόησης.

 

 

 

Η πρωτοποριακή και αξιόπιστη εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης, ανεπτυγμένη σε τεχνολογία αιχμής, που εξασφαλίζει ταχύτητα, ευχρηστία και ασφάλεια δεδομένων στις επιχειρήσεις, προσφέροντας δυνατότητες ανάπτυξης.

Διαχείριση Πελατών

·  Έλεγχος και αντιγραφή στοιχείων Πελατών από τη Γ.Γ.Π.Σ

·  Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία

·  Ορισμός εκπτώσεων στους Πελάτες βάσει της συνολικής καθαρής αξίας του παραστατικού

·  Στατιστικές Πληροφορίες

·  Ετικετογράφος

·  Αναζητήσεις με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή

·  Ομαδική Αποστολή E-mail και SMS

·  Αποστολή συγκεντρωτικών καταστάσεων Μ.Υ.Φ

Διαχείριση Προμηθευτών

·  Έλεγχος και αντιγραφή στοιχείων Προμηθευτών από τη Γ.Γ.Π.Σ

·  Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία

·  Ορισμός εκπτώσεων στους Προμηθευτές βάσει της συνολικής καθαρής αξίας του παραστατικού

·  Στατιστικές Πληροφορίες

·  Ετικετογράφος

·  Αναζητήσεις με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή

·  Ομαδική Αποστολή E-mail

·  Αποστολή συγκεντρωτικών καταστάσεων Μ.Υ.Φ

Διαχείριση Αποθήκης

·  Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία Ειδών

·  Στατιστικές Πληροφορίες

·  Αναζητήσεις με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή

·  Διαχείριση Χαρακτηριστικών

·  Διαχείριση Εικόνας

·  Διαχείριση πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων

·  Διαχείριση Απογραφής με δυνατότητα αυτόματης ενημέρωσής της από excel ή αρχεία κειμένου

·  Αυτόματες ενημερώσεις τιμοκαταλόγων προμηθευτών

·  Συγκεντρωτικό δελτίο αποστολής και Συγκεντρωτικό δελτίο επιστροφής

Διαχείριση Αξιογράφων

Διαχείριση Πωλήσεων

Διαχείριση ξένου νομίσματος

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση   

Διαχείριση Αγορών

Διαχείριση Παραγγελιών Πελατών / Προμηθευτών

Διαχείριση Πωλητών

Εικόνα Επιχείρησης – Στατιστικά

Διαχείριση Απεριόριστων Υποκαταστημάτων

Εργαλεία Εφαρμογής

·  Διαχείριση Παραμετρικών Πεδίων με δυνατότητα δημιουργίας παραμετρικών αλφαριθμητικών πεδίων, στα βασικά αρχεία πελατών, προμηθευτών και αποθήκης τα οποία χρησιμοποιούνται κατ’ επιλογή ως φίλτρα στις αναζητήσεις εγγραφών, εμφανίζονται στις λίστες εγγραφών (πεδία εμφάνισης) και λαμβάνουν μέρος στις παραμετρικές εκτυπώσεις.

·  Σύνδεση με Εργαλεία Αναφορών (Crystal Reports, Access, Excel....) Προσφέρει στην εφαρμογή, δυνατότητα ενσωμάτωσης Αναφορών - Εκτυπώσεων, που έχουν δημιουργηθεί μέσω εξωτερικών εργαλείων, με αυτόματη ενημέρωση ανά Χρήση και Εταιρεία.

·  PRISMA Win+easy CRM: Εσωτερική οργάνωση. Διαχείριση εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων - άμεση διευθέτηση εισερχομένων κλήσεων (τιμολόγηση - παραγγελίες - προσφορές). Διαχείριση γραφείου. Πρόγραμμα ημέρας ανά χειριστή ή ομάδα χειριστών. Υπενθυμίσεις για μελλοντικές κινήσεις (τιμολογήσεις - παραγγελίες – αξιόγραφα - εισπράξεις - πληρωμές). Τήρηση ιστορικού για κάθε πελάτη.

·  Εκτυπώσεις με δυνατότητα αποστολής με e-mail, εξαγωγής σε excel, word, access και σε αρχεία .html, .csv,.txt και .pdf. Επιπλέον, τα  PDF που παράγονται στις κινήσεις, είναι τύπου searchable ή native, ώστε να είναι δυνατή η ανάγνωση, αναζήτηση και ταξινόμηση βάσει του περιεχομένου τους, ώστε να υποστηρίζονται οι υπηρεσίες EDI.

 

 

Powered by Pegasus Technology