Pegasus Web App CRM
Pegasus Web App CRMPegasus Web App CRM
Pegasus Web App CRM
Kωδικός TS_.0000.05587
Part Number: PC.09.00.00
Δειτε όλα τα προϊόντα της TESAEgroup
Διαθεσιμότητα    1-3 ημέρες
Tιμές με φ.π.α.744.01€
 Αγαπημένα
Σύγκριση
Περιγραφή
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Ταυτότητα Προϊόντος:

Το Pegasus Web CRM αποτελεί σημείο αναφοράς για κάθε Επιχειρηματικό Οργανισμό που επικεντρώνει τη δυναμική του στη ποιοτική εξυπηρέτηση του υφιστάμενου πελατολογίου και στη διεκδίκηση νέων πελατών προκειμένου να διευρύνει το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται. Συνιστά μία παραμετροποιήσιμη, ευέλικτη και εξαιρετικά εύχρηστη εφαρμογή για τη διαχείριση πελατειακών σχέσεων προσβάσιμη μέσω web browser. Προσφέρει απόλυτη ελευθερία στους χρήστες καθώς έχουν πρόσβαση στα δεδομένα μέσα από οποιαδήποτε συσκευή, οποιαδήποτε στιγμή ενώ ταυτόχρονα λαμβάνετε πολύτιμο feedback για το αποτέλεσμα της πωλησιακής στρατηγικής σας.  

Σε ποιους απευθύνεται:

Το Pegasus Web CRM απευθύνεται σε κάθε Επιχείρηση που επιθυμεί να αναβαθμίσει και να εξοπλίσει κατάλληλα με ένα παντοδύναμο εργαλείο  τους εξωτερικούς Πωλητές/Συνεργάτες της με απώτερο στόχο την αύξηση των πωλήσεων, τη βελτίωση της πιστότητας του υφιστάμενου πελατολογίου και τη συνεχή ανασυγκρότηση της εμπορικής πολιτικής ώστε να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.

Ανταγωνιστικά Πλεονεκτήματα:

  • Σύγχρονη εφαρμογή με καινοτόμα χαρακτηριστικά αποκλειστικά για Πωλητές/Στελέχη Marketing -  Χωρίς περιορισμούς σε Χρήστες/Θέσεις Εργασίας - Ιδιοκτησιακό καθεστώς για να έχετε ΠΑΝΤΑ πρόσβαση στα δεδομένα σας
  • Άμεση έναρξη λειτουργίας, δίχως χρονοβόρες διαδικασίες εγκατάστασης - Δυνατότητα χρήσης μέσω browser σε οποιοδήποτε λειτουργικό περιβάλλον πχ linux, mac, windows - Μειωμένο κόστος αρχικής επένδυσης  (TCO-Total Cost of ownership) αφού μπορείτε να κάνετε χρήση υφιστάμενου εξοπλισμού πχ Εταιρικά τηλέφωνα /Tablets/ Laptops
  • Χαμηλό κόστος συντήρησης που εγγυάται την αρμονική & αδιάλειπτη λειτουργία της εφαρμογής  και την ασφάλεια των δεδομένων σας - Δυνατότητα φιλοξενίας σε ιδιόκτητα data centers για τη δική σας προστασία και την άμεση εξυπηρέτησή σας. 
  • Ευέλικτη χρήση - Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης - Άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών με ελάχιστα κλικ για την ομαλή ροή των εργασιών
  • Διαμόρφωση Προφίλ ανά χρήστη - Επιλέξτε τα δικαιώματα που θα έχει ο κάθε πωλητής σε καταχωρήσεις ή σε ποια δεδομένα θα έχει πρόσβαση - "Δέσιμο" πελάτη με Υπεύθυνο Πωλητή - Χρήστης Administrator για πλήρη έλεγχο και επίβλεψη όλων των καταχωρήσεων
  • Ημερολόγιο Δραστηριοτήτων για τη καταχώρηση/καταγραφή κάθε ενέργειας του πωλήτη και παρακολούθηση εκκρεμοτήτων (Εισερχόμενη Κλήση πελάτη - Αποστολή ενημερωτικού υλικού  - Δημιουργία Προσφορών - Αυτόματη δημιουργία Υπενθύμισης για feedback ) 
  • Πλήρης καταγραφή Πελατών/Συναλλασσόμενων με ταξινόμηση ανά Κατηγορία Marketing - Προγραμματισμός Ραντεβού - Αρχειοθέτηση σχετικών εγγραφών - Διαμόρφωση ερωτηματολογίων 
  • Δημιουργία Newsletter  -  Χρονοπρογραμματισμός μαζικής αποστολής email σε υποψήφιο πελατολόγιο με δυνατότητα κριτηρίων - Δημιουργία Ιστορικού επαφών με κάθε υφιστάμενο ή υποψήφιο πελάτη.
  • π-Αναφορές ως ενσωματωμένο module. Ουσιαστικά πρόκειται για report generator που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε τις αναφορές και στα στατιστικά που επιθυμείτε ώστε να πάρετε τη πληροφορία που θέλετε.  
  • Διαμόρφωση Βήμα - Βήμα: Δημιουργήστε το δικό σας ERP Web App βασιζόμενοι στην ανάπτυξη της Επιχείρησής σας με τη προσθήκη module ( Πελάτες /  Προμηθευτές - Πωλήσεις/Αγορές - Αποθήκη - Προγραμματισμός Εισπράξεων /  Πληρωμών - Δαπάνες  - Στατιστικά /  Αναφορές κτλ). Χτίστε το μηχανογραφικό σας σύστημα βάσει των αναγκών που προκύπτουν με ασφάλεια, δίχως να επηρεάζονται οι προσαρμογές που έχετε ήδη πραγματοποιήσει.
  • On-line αναβαθμίσεις  (Updates) ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένη και εναρμονισμένη με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας
Powered by Pegasus Technology